25 augusti 2010

King of pop vs. King of rock

Fortsättningsvis har jag hittat videos på youtube där de har bevis på att Elvis Presley också lever. Jag har länge hört om folk som tror att Elvis lever. Det har varit svårare för mig att tro det än att tro på att Michael Jackson lever. Antagligen för att jag faktiskt under 16 år ''levt'' med Michaels musik och vetandet att han lever. Elvis musik har jag ''levt'' med men med vetandet att han är död, jag har trott så i alla fall. Jag har ju inte bevis på att de lever men lite fakta i alla fall, videon om Michael Jackson jag lade upp igår och de här bilderna.(på den första bilden liknar de mest tycker jag). Den här mannen heter Jon Cotner och sägs vara Elvis Presley. Personligen tycker jag att det liknar grymt mycket och chansen till att Elvis också lever kanske finns, men det är bara en teori i mitt huvud. Jag vill inte, på något sätt, vanhedra de döda och minnet av dom. Finns Michael Jackson och Elvis Presley där ute levande, så låt dom vara då. Valde de att fejka sina egna dödsfall så gjorde de det antagligen för att komma bort från all stress med att vara känd, de hade nog hur som helst en bra anledning.
Rest in peace the king of pop and the king of rock!

Måste bara lägga upp den här videon också. Älskar dansen och Michael Jackson är så söt!

Inga kommentarer: