17 augusti 2010

When I look at you, I see new things everytime

Jaja man får sina straff när man nästan slutar glo på tv på sommarn. Enligt de sidor jag varit in på så började Bones sändas förra veckan?! Damn att jag missat det bara för att tv-tittandet minskar på sommaren..Det är ju inte hela världen, kan ju ladda ner episoder/episoderna som jag missar men det är såå mycket bättre att kolla på det på tv, det får en annan effekt då. Sitter och letar episoder nu och håller tummarna för att det inte ska krångla som det brukar göra ibland, hatar det. Nåja, får väl se episod 19 på datorn då och sen börja kolla på riktigt igen på tvn. Hoppas NCIS och The Mentalist också kommer tillbaka så småningom, sommarn är ju nästan över nu..eller?
Har riktig tv-serie feber just nu. Drog igång med Smallville säsong 4 idag, får snart hem Lilla huset på prärien och så ska jag låna Anna Pihl av Nicole. Att jag älskar serier är väl ingen hemlighet ellerhur? :)

Inga kommentarer: