02 augusti 2010

natten efter natten före

Nu kommer en sån här vecka igen som man har absolut inget att se fram emot. Den här veckan som gick så hade jag ju vikingamarknaden och gårdagen då, men denna vecka nada..Eller, är det inte röda kors marknad denna helg? Tyckte jag hörde något om det ikväll. Kanske man får med sig någon på den då? Och så funderar jag på att övertala mamma lite diskret att vi ska fara till Soltuna och äta den här veckan som kommer. Har inte varit det ännu i sommar, fy på mig! Att jag ens vågar säga det..

Nej det blir ingenting det här. Är inte trött överhuvudtaget, har magknip och är hungrig så jag kan dö, allt på samma gång. Tror jag slår på ett avsnitt Smallville och glor det lite. De jag kollade på tidigare var ett 'to be continued' så jag måste bara se vad som händer. Det är såå frustrerande när de har massa 'fortsättning följer' överallt. Speciellt när det är sista avsnittet för säsongen och man inte har nästa säsong. Så ja, frustrerande.

Inga kommentarer: