05 augusti 2010

Trailer

Kollar ni trailers före ni laddar ner filmer? Jag är såå dålig på det, men jag börjar bli lite lite bättre. Men om man inte kollar trailers före utan bara laddar ner filmen och börjar kolla på den och det visar sig att filmen pussar aprumpa, fortsätter ni kolla på filmen då? Jag är föör rastlös för sånt. Jag kan inte ligga/sitta stilla och glo på en film som inte fångat/fångar mitt intresse. Det enda man vill i den stunden är att filmen ska ta slut. Då stänger jag hellre av och byter till en annan film, en förhoppningsvis mycket bättre film. Just nu håller jag på och kolla på 'He's just not that into you'. Jag började kolla på den igår men blev så trött så jag orkade inte kolla hela. Den är riktigt bra faktiskt, lite kul sådär. Och det är ton med tips på hur man kan veta om en kille gillar en eller inte.

Nu ska jag sluta babbla och gå och hänga ut tvätt lite snabbt, sen blir det film igen. Det är soligt idag vah?

Inga kommentarer: