03 augusti 2010

Rain brings happiness

Ännu en sömnlös natt, men det är väl mitt eget fel eftersom jag sov hela dagen igår. Äh, det regna ju ändå så tror inte jag missa så mycket. Fick ett awesome uppvaknande i alla fall. Mamma som kom och sa att jag hade fått H&M paket och att vi skulle fara och hämta det, lyckan var gjord! Fick en vit bh(äntligen!) en randig t-shirt och en fiin beige volangkofta. Enligt mamma ska jag inte få kläder på länge nu men vadåå? Älskar att få nya kläder och jag behöver de verkligen. Alltså när man står i min garderob och tittat på alla kläder så kanske det ser mycket ut men det är egentligen inte det. Eller det kanske är hyfsat mycket men jag använder typ hälften. Skulle behöva rensa igenom igen. Jag skulle inte kalla mig bortskämd i alla fall.

Dax för lite Smallville nu då och om några timmar ska jag baka bullar till Robin. För det mesta är grabbarna jobbiga men nog kan de vara gulliga ibland med :)

Inga kommentarer: