20 augusti 2010

Peter Pan and Wendy turned out fine, so won't you fly with me?

du heter:
Julia Signe Helena Österlund
smeknamn:
Deff, Juluris, Jullan
låt som när du är ledsen sörjer till?
Just nu, vilken som helst med Jonas Brothers. Spelar ingen roll om det
är Play my music eller We rock, det går att sörja till.

beroende av:
musik, mobilen, vännerna och familjen
vad tror folk om dig?
People that don't know me, think I'm quiet.
People that know me, wish I was ;)

stämmer det?
det gör ju det
vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, ögonen, hyn och min starka karaktär
hur imponerar man på dig?
Va dig själv, visa att du står för din åsikt och
inte låter någon trycka ner dig. Visa att du är stark inför svåra
beslut och ha en inställning att allt kommer ordna sig.

brukar du skratta för dig själv?
hela tiden
vad står det i ditt senast inkomna sms?:
''haha ohno. Går upp till busshållplatsen där vid Lina och Jonas då :)''
var bor du?
Med mamma, pappa och bror i lilla Geta
trivs du där?
Absolut. Som den ''småstadstjej'' jag är så tror jag att jag
skulle älska Ripley, Ohio om jag flyttade till USA.
Nog för att New York är awesome och så men.

har du haft sex idag:
nej
hur svarar du i mobilen:
hej, hallå, va?, aa, mm
vem ringde du senast?:
Mamma
vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hon skulle hjälpa mig att hitta
bankboken när hon kom hem!

antal timmar sömn inatt:
0
sov du ensam:
Jag gjorde ju det
brukar du komma i tid:
När jag gick i skola var jag alltid i tid. Annars är
jag skit dålig på det där med tid..

hur känner du dig nu:
trött, hungrig och lugn
vanligaste färg på dina kläder:
Svart, blått, vitt eller rosa
vad tycker du om fötter:
De är ganska fula egentligen haha. Skulle ju dock vara
fult att inte ha fötter(inget illa menat mot de som mist sina fötter)
och inte kunna/behöva köpa skor, weird.

vad saknar du:
Barndomen då man verkligen var lycklig var dag och det
största problemen man hade var vad man skulle leka, vilket
godis man skulle köpa på lördag, vem som skulle vara vilken
barbiedocka och vad allt och alla skulle heta i alla lekar.

hade du en bra kväll igår:
Bäst! Bastu, relax och film med bror. Kunde inte ha blivit bättre :)
favorit dryck på morgonen:
Russian Earl Grey med mjölk
när brukar du oftast gå och lägga dig:
Det varierar väldigt mycket
är du blyg?:
Var väldigt mycket förut, det har blivit bättre. Är fortfarande
för nya människor eftersom jag är
osäker och har svårt att lita på folk i början.

sysslar du med någon idrott:
nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jo, men inget ''Jag älskar dig'' efter en vecka man varit tillsammans.
Känslor växer inte så snabbt. Vänskap sen kärlek. Love is friendship on fire

har du spytt offentligt:
Jo, i solan. Inte så trevligt nej..
vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Dricka så mycket som möjligt så jag kunde få stå och kissa.
Väldigt praktiskt om man är ute, på sjön etc.

är du nöjd med ditt liv:
Till viss del, kan inte tänka mig att någon 17åring har ett helt perfekt liv.
är du bortskämd:
Jag tycker då inte det. Jag får saker när jag verkligen behöver
och ber nästan aldrig om pengar.
Har mycket saker men är definitivt inte bortskämd.

vad gör du i morgon:
Bara tar det lugnt, hoppas på att något kul händer i alla fall.
vad är det värsta du vet?:
Orättvisa, misshandel av barn och djur, våldtäkt och
människor som trycker ner andra för att må bra.

har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut! Kunde inte ha finare vänner
vad är det finaste du fått:
Min stora underbara familj! Mamma, pappa, 4 syskon, 4 syskonbarn,
2 mostrar och 3 morbröder, 6 fastrar och en farbror, 21 kusiner och över 70 småkusiner.

Inga kommentarer: