08 augusti 2010

Moviestar oh moviestar

10 härliga underbara filmer, varav 6st är från brors dator. Dock vet jag ju inte om det är härliga och underbara men i alla fall. Tog också Poets of the falls album twilight theather, grym musik! I alla fall så har jag ju filmer att se några kvällar framöver nu när Smallville avsnitten är slut. Blir väl att se en eller kanske två innan man ska kuscha. Kuscha uttalas med starkt sch ljud, som i duscha, för er som inte kände Harald. And oh you like my..öhm sidospår. Men tillbaka till filmerna; har inte bestämt mig för vilka filmer jag ska se ännu. Kan inte bestämma mig för vilket filmhumör jag är på. Romantik, komedi, drama, what? Dreamcatcher och sen It takes two kanske? Lite skräck först och sen avrundar vi med en mysig komedi. Vad tycks? Planering planering, allt i livet handlar om planering.

Inga kommentarer: