01 september 2010

another one

10 FAVORITER
Färg: turkost och rosa
Mat: mammas :)
Band: okej okej, jag har en liten crush på Jonas Brothers.
Film: National treasure 1&2, 500 days of summer
Bok: flickan med de röda skorna och dotter önskas
Sport: hm, hockey isåfall
Årstid: hösten
Veckodag: fredag
Glassmak: Baked Alaska eller Chocolate macadamia. Ben & Jerry's ofc!
Tid på dygnet: på sommarn är det kvällen, på vintern jättetidigt på morgonen

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: ganska så down
Smak: vanilj
Kläder: pyjamasshorts och linne
Bakgrund: Tyler Perry @The Oprah Winrey Show
Nagellack: inget
Tid: 14:39
Omgivning: Vardagsrummet med täcke, kudde och min bebiskisse Ajax bredvid.
Irritationsobjekt: allt snor i näsan som antigen rinner eller täpper till näsan

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: säkert
Blivit arresterad: nej
Badat naken: jo
Varit med på tv: jo när jag gick i 6an och Tarja Halonen var till våran skola och vi sjöng för henne, då var tv där och filmade
Kysst någon du inte känner: nej

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Ida, Aina, Frida
Du tycker om: usch va svårt. alla mina syskonbarn :) (även fast dom är 4 stycken)
Du inte gillar: Det finns ett par stycken, kan ju i alla fall säga att jag inte gillar personer som pratar bakom ryggen, är dryga eller trycker ner andra för att själva må bra

2 VAL
Kaffe eller te: te, helst Russian earl grey
Vår eller höst: hösten

1 ÖNSKAN
Tar väl det vanliga, en resa till USA ;)

Inga kommentarer: