21 september 2010

Party party, people on it, on it, drinkin' booze and beers and no-one cares bout' the future

Året var 2oo7. Vi gick i samma skola, två i 7an och en i 8an. Vi var sådär lagom konstiga och hade våran egen skruvade humor. Vi träffades varje dag, hade kul och bussturerna hem var nästan höjdpunkten på dagen. Helgerna spenderades framför datorerna, oftast med en skräckfilm på och kuddarna i högsta hugg. Dock lyckades vi alltid välja skräckfilmerna som mest var äckliga och som vi skrattade åt. Antar att det är bevis nog på våran starka vänskap, att vi kan skratta åt allt. Till och med en skräckfilm. Vi hade med andra ord alltid roligt tillsammans. Vi lyssnade på Byz i massor. 2oo7 var Byz året och han var våran gud. Han var bäst just då och allt vi lyssnade på. Än idag kan jag låtarna helt utantill och jag kommer håg alla kvällar och nätter vi lyssnade, skrattade och gjorde alla konstiga moves. Det var tider det, tider jag inte skulle byta bort mot något!

Året är 2o1o. Vi går inte i samma skola mera, bara två av er och jag pluggar på distans hemifrån. Vi är fortfarande sådär lagom konstiga och vi har fortfarande samma skruvade humor. Vi träffas inte varje dag mera, bussturerna är färre men vi har ändå grymt kul när vi träffas. De helgerna som vi träffas spenderas inte längre framför en skräckfilm vi kan skratta åt. Helgerna vi träffas består av skratt i massor, musik och dans! Vi kan fortfarande skratta åt allt och vi har fortfarande roligt tillsammans. Vi lyssnar numera på lite blandad musik. Akon och Eminem och sånt, nu är de nästan våra gudar. Men aldrig aldrig på samma sätt som Byz, har aldrig drogat en artist så som vi drogade Byz. Vet inte hur jag ska avsluta det här inlägget så Byz får göra det åt mig.


Festar du så festar jag


Karatefylla


Party is in you


Hey där

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi måååste träffas någon dag ju alla tre igen och titta på en "rolig" skräckfilm.
puss sötaste <2