09 september 2010

Hit the shower Jack

05:12.. surt surt verkligen surt. Är en aningens trött och slut, och hungrig kände jag nu. Om det nu skulle vara så att man kunde leva upp till ordspråket ''Sova kan man göra när man är död'' så skulle det ju vara suveränt. Men..den där sömnen bara sneakar upp på en och så känner man sig som en halvdöd dromedar med två pucklar hög på heroin och dessutom med 4 vänster fötter.

Vet att detta nu inte är en ursäkt, för man kan stänga av datorn, men jag fastna helt fullt och totalt på youtube. The Tyra Banks Show in my heart man! Jag har kollat på Tyra med vampyrer, Tyra med The psychic twins, Tyra med Barn som deltar i skönhetstävlingar, Tyra med Youtube stjärnor, Tyra med Beyoncé, jaa Tyra med alla möjliga intressanta människor och samtalsämnen. And I'm loving it! Helt plötsligt blev en av mina högsta önskningar att ha The Tyra Banks Show på DvD-Boxar så jag kan kolla på det om och om och om igen! Wouldn't that be awesome?
Men trotts viljan att DvD-boxar med Tyra Banks skulle ligga högst på listan så önskar jag ändå mera att jag kunde få hoppa i duschen nu och sen äta en feting frukost. Och vilken tur att jag inte behöver önska utan bara kan gå iväg och..göra det.

Inga kommentarer: