06 september 2010

Goodnight sweetheart

Har just kollat på The Notebook med mamma och pappa. Har sett den förut och den var fortfarande lika bra nu! Somnade en sväng på soffan också, var sååå trött! Fick bara 3-4 timmars sömn senaste natten. Jag lixom gick och lade mig 00:00, somnade 01:00, vaknade 02:45, somnade om och vaknade 04:10. Efter det lyssnade jag på musik till 06:00 innan jag steg upp och fixade frukost och hade det som mest mysigast framför massa bra program på tvn. Och sen vet ni ju vart resten av dagen tog vägen :)

Nu är jag superdupermega trött så det blir nog sängen omedelbums! Har lite stuff att göra imorgon så ska inte sova bort hela dagen. Ska bland annat städa mitt rum igen. Jag städade det förra tisdagen men nu ser det ut som ' hej kom och hjälp mig' igen. Vanligtvis så brukar jag ha jätteredigt och fint men det har blivit något slags...snedsteg nu...

Inga kommentarer: