27 september 2010

Somebody like you

Känns som att den här dagen har varit hur lång som helst. Började med att jag steg upp 10:30...eller nej förresten. Började egentligen med att jag vaknade 07:00, älskar känslan av att vakna förtidigt men veta att man får somna om, och somnade sen om för att vakna 10:30. Inte en själ var hemma när jag steg upp, jag började laga frukost som bestod av gröt och ägg, blev skrämd av tvn och kollade sen på days. Senare på dagen for mamma och jag till Bastö för att plocka äppel. Inte ens i närheten av så mycket som det var förra året på träden, men lite var det i alla fall. Grymt goda är dom. Tog såklart lite bilder men de kommer upp imorgon först.

Är grymt trött nu(delvis därför bilderna kommer upp imorgon)så ska bara kolla resultatet av Idol och sen gå och lägga mig...tror jag i alla fall.

Inga kommentarer: