14 september 2010

Mi tala su språk, svenska kå pest!

Usch nu är klockan sådär hemskt mycket igen. Nog för att den var ännu mera hemskt mycket igår(jo jag hade bra betyg i svenska ;D) och då kom jag upp vi 10:00. Hemskt skön känsla det där att inte sova bort hela dagen utan gå upp och fixa och dona. Inte för att det då vart så mycket gjort idag. Låg på soffan och njöt när jag kollade på days och cityakuten, det bästaste idag! Njöt också av regnet. Njöt av att min outfit för dagen blev bra. Njöt av att gå till butiken i regnet. Njöt av att strosa runt i butiken(så mycket man nu kan strosa runt i vår lilla getabod)och känna mig ostressad. Mycket njutning idag som ni ser och hör och det har nog att göra med att min favorit månad äntligen är här! Älskar verkligen hösten. Färgerna. Regnet. Mörkret. Mm mys! Även fast jag, som vissa andra, har en tendens att bli ganska deprimerad på hösten. Njuter dock ändå av denna fina månad.

Nu ska jag raska på och lägga in lite nya låtar på mobilen och sen stänga av datorn innan den hinner göra det själv. Den stängde nämligen av sig själv just, lite överhettad. Så den ska få vila nu så får jag skruva upp och dammsuga imorgon. Det är ett tag sen sist. Godnatt.

Inga kommentarer: