13 september 2010

En Arab-Kurd från Ellos

Jag fick just frågan ''Är du arab eller kurd?'' Wow, bombshell där då. Okej jag har brunt hår och bruna ögon, men arab eller kurd? Ser jag ut så? Har väl då alltid vetat att jag inte riktigt hör till den här knäppa familjen, jag som är fult normal..hosthost. Har faktiskt en bild på när jag sitter i en ellos låda och vi brukar skoja om att jag kommer från ellos men inte visste jag att de beställde kläder och människor..så långt söderut. Skämtåsido. Men bilden finns faktiskt, kan lägga upp den imorgon eftersom jag inte riktigt hittar den just nu.

Dax att krypa ner under täcket med min Shantaram så jag får den klar. Bara tre kapitel kvar nu! Efter den blir det Tusen strålande solar, kanske till och med börjar läsa den ikväll, vem vet?

Inga kommentarer: