09 september 2010

G O D N A T T

Just nu är min mobil världens segaste på att ladda klart. Vill bara att den ska ladda klart nu så jag kan få lyssna på musik tills jag somnar. Härliga underbara känsla! Men när man sitter och väntar så sniglar sig tiden alltid fram..Hatar det! Var ju i stan hela dagen idag, hade inte sovit natten före och det var äckligt varmt i bilen.. Det resulterade i att jag somnade i bilen medans mamma var hos tandteknikern, och sov sen hela vägen hem till Geta också för jag kommer inte alls ihåg bildfärden hem. Bara att mamma körde från tandteknikern och sen att vi var hemma. Snacka om att jag var slut, så slut att det blev sängen omedelbums när vi kom hem. Ingen middag blev det heller så kompenserade med två skålar Cornflakes där vid 20 snåret. Hoppas på att jag, efter nattens sömn, är utvilad imorgon, skulle vara riktigt skönt. Får inte sova för länge bara för då kommer jag in i dåliga vanor igen. Godnatt.

Inga kommentarer: