30 september 2010

Ruppiduppiduu

Om de två smärtsamma och fula finnarna jag har på hakan skulle ha namn skulle det säkert heta Gertrud och Dagny. Inge illa menat mot de som har de namnen men det är ju inte så vackra och det är inte mina finnar heller så det skulle passa bra tycker jag. Egentligen syns det inte så mycket, det är mest lite lite rött och är mest sjukt men som vanligt när man har finnar så tror man att de är lika stora som en liten kokosboll. Usch. Har i alla fall smort med Clearasil idag och ska göra det ikväll med så kanske det inte är lika sjukt imorgon. Har nästan varit så ömt idag så man velat spy. Fruktansvärt.

För en stund sen kom mamma och jag hem från våran kombinerade promenad och bibba besök. Det var nu officiellt första gången jag tog kort med nya kameran ute and i love it! Kommer upp lite bilder senare, nu ska jag hjälpa mamma att skala äppel så vi sen kan laga äppelmos.
Fierce & Love!

Inga kommentarer: