23 september 2010

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly

Om 10 minuter tänker jag byta till pyjamas, krypa under täcket och läsa en stund. Tänker sen försöka somna ganska tidigt istället för 04:00 som de senaste nätterna. Kan bara säga en sak och det är att det är 'full moon, saturday night'(ER S01E20) som pågår. Det är den tiden på månaden nu lixom, att det är fullmåne flera nätter. Hatar verkligen fullmånen ibland, även fast den är jätte vacker. Ska ladda upp med lite nya låtar på mobilen så kanske det går att sova sen. För imorgon ska jag knata mig upp ur sängen 06:00, varför får ni veta imorgon. Godnatt.

1 kommentar:

linda sa...

sov gott och välkommen på oktoberfest till vandö den 2 okt. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för förvirringen från min sida...det var lite många diskussioner under kvällen så jag förträngde helt enkelt att du skull med nästa helg.
kanske vill du sitta mellan dan och jocke så skrattmusklerna får arbeta lite...haha =)

FB bara seppar ikväll så jag skriver här istället