20 september 2010

Remember those nights dancing at the masquerade, the clowns wore smiles that wouldn't fade

Var du ett planerat barn? Nej
Var du den första? haha, nej jag är den sista
Vem/Vilka var närvarande vid din födelse? Mamma och pappa tror jag nog
Var dina föräldrar gifta när du föddes? jo, de hade varit de i 12 år då
Vad är din födelsedag? 4 april 1993, en söndag
Hur skulle du beskriva din familj? inte normal någonstans :)
Är dina föräldrar gifta? Skild? Separerad? gifta
Syskon eller en enda barnet? syskon, 4 stycken
Om du har syskon är du äldst, mitten eller yngsta? yngst
Vilken förälder vill du komma överens med bäst? mamma? pappa är så omöjlig ibland...
Vad slåss du om? fjärrkontrollen till tvn? hahaha
Har du steg föräldrar? vadå?
Har du mer än en bästa vän? typ
Har du samma intressen? för det mesta
Hur hög / låg är din självkänsla? det varierar
Blir du deprimerad om saker lätt? yep
Är du en utåtriktad eller en introvert? någge mittemellan skulle jag tro
Är du lycklig? jodå
Vill du leva livet fullt ut? självklart
Är du bekväm med hur man ser? vah?!
Har du några piercingar? nej
Beskriv ditt hår? färgat ljusbrunt, just nu flätlockigt annars lite självlockigt,
väldigt tjockt...och så har jag lugg också

Hur du klär dig? beror lite på humör. Men mest leggings/jeans leggings, någon topp eller tröja till det. Annars myser jag mer än gärna ner mig i ett par springåthelvetebyxor.
Var du ett konstigt barn? konstig och konstig. Var ganska mycket för mig själv och lekte, behövde lixom inte alltid vara med någon. Frågar ni skolkuratorn och skolpsykologen så var/är jag konstig.
Vad använde du att älska att du inte längre göra? Var det en drogad åsna som skrev dessa frågor?!
Fanns det något i ditt förflutna som traumatizing? Jag tror att det kan vara det, men att det är något jag inte minns. Man förtränger ju oftast sånt som barn i alla fall. Tror i alla fall att det kan vara därför jag har svårt att lita på folk och låta någon komma mig nära och så
Har du samma vänner från när och var liten? Jo några i alla fall :)
Vad är din ambition? Skaffa ett jobb som jag trivs jättebra med, träffa en bra kille och bilda familj. Sånt där vanligt :) bygga hus och sånt också
Är du rädd för att åldras? nejdå :)
Vill du gifta dig? jo-oh!
Föredrar du inomhus eller utomhus? lite båda
Vilken är din favorit årstid? hösten. lite lite vintern också, men inte lika mycket som hösten :)
Favorit väder? spöregn och åska. Annars regn som faller sakta + varma vindar, skönt att gå i :)
Gillar du att gå i regnet? Jaa, älskar regnet!
Är du vegetarian? Klara sig utan rådjurskött? Nej tack!
Vilken är din favoritmat? Mamma och Mormors :)
Vilken mat får dig att vilja lägga munkavle? bruna bönor och fläsk, blodbröd, bacon, pyttipanna(går att äta men är ingen favorit), ärtsoppa, köttstrimlor, kassler, rostbiff
Vilken är din favoritrestaurang? Soltuna eller Wirrans thai house
Är du en kinkig äter? från och till. Säger strongt nej om något jag inte gillar serveras, vägrar äta något jag inte gillar
Är du singel eller tas? singel
Tror du att kärlek är den bästa känslan i världen? kanske det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo
Vad var en av dina största upplevelser? ?
Vad var en av dina värsta? ?
Har du någonsin trodde att du skulle dö? yep. En gång i tiden när jag var..8-9 kanske. Jag började blöda näsblod mitt i natten och det slutade aldrig så jag sa till mamma ''Det slutar aldrig, jag kommer dö!'' Förstod inte då att kroppen producerar nytt blod, jag trodde helt enkelt att allt blod i mig skulle ta slut och att jag skulle dö. Och inte blödde jag ut hela lagret blod på 4-5 liter heller haha.
Vem var president när du föddes? Mauno Koivisto
Vad var priset på gas när du fick din licens? ?
Vem är den 1: a president du röstat på? har aldrig röstat på något sånt
Var var du när utmanare sprängdes? ???????
Var var du när du fick reda på prinsessan Diana dog? Men snälla lilla vän, jag var 4 år. Tror du jag minns det?
Var var du på 11 september 2001? ja-ah hörrdödu, i skolan antagligen?
Hur gammal var du när orkanen Katrina drabbade? Jag var 12 år

Inga kommentarer: