30 december 2009

Welcome to my cloudy day

And this is another day.. ännu en dag som far och flyger. Sov ultra mega länge idag, riktigt skönt med tanke på att det var så jävla svårt att somna inatt.
Men jag har hunnit med makalöst mycket saker med tanke på att jag bara varit uppe i.. jaja nästan tre timmar snart. Kanske inte har gjort såå mycket då men det lilla jag har gjort så är bra i alla fall. Börja då med frukost och medans jag mumsa på den så skrev jag ett brev till min gudmor och tacka för julklappen. Det var av henne och gudfar jag fick presentkortet på IKEA! När jag var klar med det plockade jag lite smutstvätt från kistan i rummet. Det ligger nu på golvet istället. Haha men jag ska gå med det till bykmaskin sen så lilla Mami blir glad. Efter det provade jag lite kläder. Måste väl va lite fin på nyår ellerhur? Jag tror i alla fall att jag kom fram till något med det kan blir många ändringar innan dagen är slut.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Några förslag? Kanske slår på en film. Hej-jag-heter-Julia-och-jag-har-inget-liv! Nej det är ingen film men jag känner mig så just nu. Hela dagen igår kändes så också. Aja, ska börja plugga snart igen. Har haft mitt lilla jullov nu så efter nyår startat jag upp igen med förhoppningar om lika bra betyg igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser inte någon meningen i att slå på filmen... Är det inte roligare att SÄTTA på den ;D hahahahhaha xD kul Ida kul :D