12 december 2009

Lördag

Nu är systeryster, Ken och Felicia här. Så nu är jag klippt, skönt!
Jag lägger upp bild sen.
Var på lillajul marknad idag och köpte två dörrkransar till Mami och Papi. Det var inte så mycket folk där, inte när jag var där i alla fall. Jag var ganska sent så antagligen hade alla varit då. Men Jocke var där och hjälpte till eftersom han är med i GUF-Geta ungdoms förening och han sa att det inte var nå mycket folk där. Får hoppas på bättre nästa år då.
Tror de ska ändra om lite då..

Snart ska vi käka och efter det kommer min äldsta bror med sina barn hit. Får träffa busungarna denna helg också Vi var ju dit och var barnvakt förra helgen. Tror det var förra helgen i alla fall?! Aja..

Vet ente vad som händer ikväll. Får se hur länge alla blir här och så. Blir säkert tvn som vanligt, om det är något bra på tv. Säkert en dålig film. Annars blire Bones säkert. Har bara säsong fyra kvar nu. Det är ju säsong fem på tvn nu. Och joo säsong fyra var på tvn förra hösten och i våras men jag har sett första, andra och tredje så då kan jag lika gärna se på säsong fyra också. Tycker säsong fem kan gå låångsamt för jag vill inte att det ska ta slut. De har skrivit kontrakt för säsong sex också men jag tycker de kan skriva kontrakt på fler, det är ju såå bra!

Kan du sluta ta dina egotrippar hela tiden? Det är störande..
nu när du tar dom allt som oftast..

Inga kommentarer: