15 december 2009

Grattis Juluris

Denna dag har spenderats i stan. Var och handlade de sista julklapparna. Ha ja inte sagt det många gånger att jag handlat de sista julklapparna? Haha, nu är det verkligen verkliigen de sista. Nu är det bara att vänta på julafton. Bara åtta dagar kvar nu! Eller snart sju men tanke på att klockan är 21:09, men nära är det i alla fall. Längtar dit nu!
<) .. (>

( ( .. ), )

När vi kom hejm från stan gick jag till Julia och hjälpte henne att baka. Hon fyllde nämligen 16 idag, graattiiis! Vi lagade marängtårta. Medans den va i ugnen var jag hejm en snabbis för att äta sen gick jag tillbaka till Julia för att fixa klart tårtan. Den fick godkänt av alla så lite duktiga måste i ha varit. Julia fick Fiskars rosa potatisskalare, osthyveln och sax a mig + en griis som jag bara måsta köpa. Hon blev mega glad!

Jag fick tillbaka svaren från Axxel idag. 4½ av 5 möjliga eller 9 av 10 möjliga! Riktigt superglad. Nu ska jag ta jullov och sen efter jul ska jag göra nästa frågor. Får hoppas på lika bra svar nästa gång också. Det är roligt att plugga.

Inga kommentarer: