22 december 2009

Tussi nuu

Jag vet inte varför jag är så satans trött nu men jag är det bara. Har ju bara tagit det lungt ikväll så vet inte hur jag har kunnat bli såhäär trött. Men antagligen är det tröttsamt att stiga upp tidigt och sen bara ligga på soffan. Som sagt, jag är en latpok. Haha alla dagar, hela tiden.. nästan.. inte.. men i alla fall.

Nu ska jag äta klart, tvätta bort sminket, borsta tänderna sen krypa ner under täcket och ta natt. Även fast klockan är läggdags för småbarn så är det sovdags för mig med. Denna kväll i alla fall. Slår vad om att jag somnar med det samma. Om jag inte kollar klart på det påbörjade Bones avsnittet förstås. Då kanske sovdags blir 22:00-22:30 istället. Det blir bara senare och senare det här. Så kan det gå när inte haspen är på.

Inga kommentarer: