22 december 2009

Blubb

Nu ska vi se om blogspot har skärpt sig. Eller det kanske inte var blogspots fel utan min dator? Jag har ingen aning men texten vart cp igår och inte kunde jag ha en bild heller. Jo jag kunna men då kom texten över bilden och så såg man inte vad man skrivit. Damn! Men det verkar som att det funkar nu för igår bytte den inte rad heller men nu gör den det. Allt är som det ska trotts allt.

Jaa, vad har jag gjort idag då? Steg upp 08:00, åt frukost, löste lite korsord och sen när Mami for på jobb så kasta jag mig med dator på soffan. Och tänka sig, här har jag varit hela dagen. Latpok skulle Mami säga skämtsamt nu. Men jag har faktist inte mått bra idag. Har ont i halsen och så har jag världens fruktansvärdaste halsbränna. Och den vill inte försvinna heller. Vet inte varför jag har det heller. Igår hade jag så ont i gallan så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.
Det bara värkte när jag låg ner och det var verkligen obehagligt. Men det var borta när jag vakna och för en stund nu mitt på dagen så börja det värka igen men det försvann lika fort som det kom.
Sitter och funderar nu på om det var något speciellt jag skulle göra idag. Har för mig att jag skulle göra något men jag kommer inte på det. Det är som bort blåst(det blåser ju idag så höhö). Nu ska jag i alla fall hitta på något annat och kanske, bara kanske, så kommer jag på om det var något jag verkligen skulle göra idag eller ej.

Inga kommentarer: