20 december 2009

Walking in a winter wonderland

Och inte har jag kommit mig för att hoppa in i duschen ännu. Jag vart i köket och lösa korsord med mami. Mami hämta just en ny tidning med olösta korsord så vi får gnugga geniknölarna ännu mera.
Ska väl duscha så småningom.. kanske.. haha nejmen när man en gång har börjat med korsord så kan man inte sluta. Det är lixom beroende framkallande. Man tycker att man ska göra korsordet klart och SEN ska man göra något annat men det funkar inte riktigt. Nåja, får väl duscha ikväll annars för att fördriva lite tid. Vet inte vad jag ska hitta på och inget kommer det på tv heller. Det var säsongs avslutning av Bones förra veckan så nu kommer väl inte det tillbaka på ett tag. Men får hoppas att det inte tar så länge i alla fall. Det hade ju just börja. Var ju bara femte avsnittet och sen var det säsongsavslutning. Konstigt det dära.

Jag bjuder på en bild på våran snötäckta gård. Bilden är tagen med min mobil som har 5.0 megapixels kamera. Jag älskar min mobil! I alla fall har det gått från lilltå högt till stortå högt på några timmar. Eller kanske mer än så? I alla fall är jag glad över att det kommer snö! Vet en som INTE kommer vara glad när han kommer hem........ Papi........

Inga kommentarer: