13 december 2009

Myspys

Jag tror jag börjar bli förkyld igen..inte roligt. Jag har konstigt i halsen och huvudet. Måste vara Felicia som smitta mig igår. Aja, bara det inte blir värre för vill inte va förkyld på julafton. Annars kan det bli värre nu med det samma så att det går över till jul. Ett dera är det. Förkylning nu eller efter jul.

Idag har det bara varit en '' ligga i sängen och kolla på Bones'' dag. Först sov jag ganska länge men jag tyckte jag förtjänade det eftersom jag sovit dåligt på sistone. När jag steg upp fixa ja frukost sen kröp jag ner under täcket igen och slog på ett avsnitt av Bones. Mysigt! Och här har jag då varit sen dess.
Men ibland måste man få han en sån dag när man inte gör något annat än att bara sitta i sängen eller soffan och inte göra någonting. Åtminstone på helgerna förtjänar man en sån dag, eller två.

Nu ska jag fortsätta mysa. Har en liten sjukling kattunge med mig nu också som kräver lite uppmärksamhet. Nu blire extra myspys.

Inga kommentarer: