03 december 2009

These boots are made for walking, and that's just what they do. One of these days these boots are gonna walk all over you

Stack till stan klockan 11 idag. Skulle och shoppa julklappar med Ida och Aina och Ida sluta klockan 1. Jag var där 12 så behövde bara vänta i en timme. Före Ida kom så hann jag handla julklappar till Scott, Felicia och en till Julia. Har fortfarande massa julklappar kvar, ojoj. Hur ska detta gå?

Köpte också nya skor, de på bilden.Duktig snygga och bekväma! Kärlek till dom! När vi hade skena runt massa inne i stan var klockan plötsligt 4 och då sluta Aina skolan så hon kom ner på stan en stund innan vi tog bussen hem till Geta, klockan 5. Massa flum på bussen vart det! Haha jag tror alla tre var duktigt trötta. Ida och jag var trötta redan i stan. Jaakt shoppen höhöhöhö..... Jah!

Såg massa kändisar i staden också. Med kändisar menar jag personer jag känner, inte kändisKändisar. Höhö.
Kom också på att man måste se väldigt rolig ut när man sitter på en bänk.. Satt på en bänk vid Nikolaj och alla, precis alla stirrade på mig när det gick förbi. Jag menar, vad var det för fel? Har ni aldrig sett en 16årig tjej som är ensam i stan, någon gång? Antagligen inte. Haha, fast det var roligt att glo till baka så man såg ut som ett psykfall från Österåker. Det är ett mentalsjukhus i Åkersberga. För er som inte visste.

Nu ska jag ta en varmdusch som mjukar upp alla stela och ömma leder i kroppen. Mycket spring på Torggatan idag om man säger som så. Efter det ska jag slå in julklappar med mamma. Halva nöjet med Julafton och julklappsshopping juh!

Inga kommentarer: