05 december 2009

Det tar aldrig slut

Jag som trodde att alla julklappar skulle vara klara efter Torsdagens shoppande, men icke sa nicke. Så därför var jag med Mami och Papi till stan idag. Nu har jag alla julklappar förutom en till Scott men den får bli någon annan dag. Hittade två till Sabina, en till Ida, en till Aina, en till Frida och en till Rebecca. Nu ska jag pusta ut och njuta de sista veckorna fram till jul. Inget stress nu mera och Mariehamnbesök, förutom när jag ska ha Scotts present. Men kommer inte åka in till stan bara för att köpa EN julklapp. Det känns lite onödigt. Får passa på att fara om Mami eller Papi har något ärende till stan någon dag.

När vi kom hem satt vi oss och pusslade. Mami, Jocke och jag hade vi alla våra näsor i pusslet och tillslut, med mycket om och men, fick vi ihop Thomas 1200 bitars James Dean pussel. Det fattas sju bitar dock men det KAN vara i en annan pussellåda. Annars försvann det för flera år sen när Thomas hade ihop det. Aja, nu är det bara att börja på nästa pussel, ett med 1500 bitar, så vi kanske hittar bitarna som fattas i James Dean pusslet. Skulle vara riktigt najs att ha en mumsigt snygg James Dean på väggen i rummet, höhö.
Nu vill jag ha ett Elvis Presley pussel.. han är också mumsigt snygg!

Inga kommentarer: