19 december 2009

The sun will rise the sun will save me from then night the sun will change me Change the way I feel

Upp med tuppen idag igen. Somna 21:30 igår och vakna 04:45 imorrse. Kunde inte somna om så låg och vred och vände mig bara. Hade Ajax med i sängen också och han skulle ju såklart bli krusad när han märkte att jag var vaken. Knaskatt. Steg i alla fall upp 08:30 och fixade frukost.
Bara jag uppe så det var tyst och skönt i hela huset. Förutom brasan som papi tänt, som stod och sprakade i vardagsrummet. Mysigt!

Nu är klockan 10:32 och om en stund ska vi fara och kolla efter gran. Vi hitta ingen igår så vi gör ett nytt försök idag istället. 1
3:00 drar jag till Aina för då ska vi palla julgran. Shh! Ingen får veta. Höhöhöhö, we're bad aren't we? Nejmen det man inte vet skadar ju inte så att. Om ingen vet var vi är och pallar gran, så borde det inte göra något. Ellerhur? Nej precis ;)

Nu har jag hittat en ny favorit artist och låt också. The sun will rise med Brendan James. Den är grymt bra! Den är med i ett Bones avsnitt. Han har fin röst och texten är fin den med.
Det är Brendan som är på bilden. Åååh vad jag älskar att hitta ny musik!

Inga kommentarer: