20 december 2009

and another one

Nej jag vet att jag inte brukar skriva såhäär mycket i bloggen per dag men idag vart det bara så. Vet ni vad? Jag har inte kommit mig för att duscha ännu! hahahaha, jag är fail jag vet. Men när man har en superduper rolig storebror som bara är hemma på helgerna så måste man ju umgås så mycket det går. Så efter förra inlägget vart det att umgås med Jocke och Mami. Vi kollade på gamla fotografier medans Jocke formaterade om Mamis dator. Vi hitta ganska många roliga bilder. Jag älskar att kolla på gamla bilder.

Nu bara jag har rensat lite onödiga mail som jag har på datorn, så ska jag hoppa in i duschen. Annars blir det för sent och sen orkar man inte alls. Och håret hinner inte torka heller så då står det ut åt alla håll imorgon när man vaknar. Inte så vackert brukar det bara nej. Menmen, ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll allihopa. puss

Inga kommentarer: