16 december 2009

Grattis Pappa

Idag fyllde pappa 59 år. Grattis! Det var massa folk här ikväll. Först kom Thomas m. familj före maten. Och efter maten kom resten av gästerna. Birgitta, Per, Gunilla, Stefan, Margaretha, Jan-erik, Dorita och Christer och Danne. Alla for just hem så då passa ja på att slänga mig på soffan med datorn. Är astrött fast jag sov grymt länge idag. Får se om jag somnar inatt eller hur det blir. Skulle nog vara skönt att sova.

Nu kollar jag på Bonde söker fru. Haha jag vet, inte bästa programmet men det finns inte så mycket annat att göra. Det är ganska kul att titta på det för endel är så jäkla töntiga. En av dom liknar på N.... nej jag ska inte säga. Likheten är slående i alla fall..jajajajajajajaja,,
Om en kvart kommer Oskyldigt dömd. Jippiyey! Det är jäkligt bra. Det är säsongsavslutning. Det är inte lika bra.. men det kommer säkert igen, får vi hoppas.

Usch vad det här inlägget blir tråkigt och konstigt.. Känns som att jag egentligen inte har lust att skriva. Vet inte hur jag ska formulera allt och så.. Så allt blir tråkigt. Blääääää

Inga kommentarer: