27 december 2009

Uppdaterarrrrrrrrr

Tittar ut genom fönstret före kvällens bloggande, och ser att det snöar ute! Jippi mera snö till Åland. Det gillas. Vi har ju snö här i Geta men inte såå mycket. Inte om man jämför med Lemland, de hade mycket snö. Vi skulle få ta med oss lite hem till Geta sa Gösta. Gärna för mig borde jag ha sagt haha.

Mest skulle jag bara uppdatera lite och skriva att inget, aspelut inget har hänt idag i alla fall. Har bara spelat ett roligt spel med brorsan på hans dator. Man vart lite lätt beroende om man säger så.
Ehm, ni kommer ihåg att jag spela Bingolotto 23 december vah? Jag tänkte nämna lite löst att jag faktist vann! 100 jävla kronor! Fan va bra man kan vara då! Haha nejmen lite glad blev man juh när man vann. Får väl fara till Mattssons någon dag och lösa ut det. Eller så får nog Mami göra det. Det låter lite smidigare.

Nu, i väntan på att Bones ska börja (KÄRLEK TILL DET), så kollar jag runt lite på massa roliga sidor och snackar med Aina och Kevin på msn. Eller det är väl Aina som skriver men men. Haha man kanske får Kevin att säga något också. Ha en fortsatt bra kväll, och kanske natt också.

Inga kommentarer: