12 januari 2010

You're hot and you're cold

Godmorgon Gormogon, eller något. Även fast man varit uppe länge. Jag vaknade 03:00 och kunde inte somna om men eftersom jag somnade 19:45 igår så kanske det inte är så konstigt.
Har ingen aning om vad ska jag göra idag. Har inget ''måste'', vad jag vet i alla fall. En promenad skulle sitta fint men vädret är inte världslockande just nu. Det är mulet och så ser det ut som att det skulle vara kallt. Jag orkar inte gå och kolla om det är kallt, men vi gissar på att det är det nu.
Plugga skulle jag behöva göra också men känner mig inte pigg på det just nu. Får ta det senare utåt dagen istället.

Ida och jag bestämde.. typ..nästan igår att vi ska till Sverige när hon har sportlov..typ. Alltså Ida, Mami och jag far till IKEA så jag får handla för mitt presentkort. Då ska vi till Stockholm och träffa Victor också. Det bestämde vi.. på nyår, typ. Galet kul kommer vi ha då i alla fall. Längtar redan :)

Inga kommentarer: