07 januari 2010

feel the rhythm of every heartbeat

Godmorgon allihopa! Som om jag ens ha ''tagit godnatt''.. nej, ännu en sömnlös natt som fick mig att bestämma att jag inte under några omständigheter ska somna idag på dagen. Ska göra allt som krävs för att hålla mig vaken, till och med gå ut och stoppa huvudet i en snödriva.. okej, där går gränsen, inget huvud i en snödriva.., Men är det för mycket begärt att få lite sömn? Fyra timmar så klarar jag mig bra, bara något händer.

Det är torsdag idag vah? Jo.. alltså kommer det inget bra på tvn ikväll, great! Blir en tidig kväll för mig tror jag. Tur att det inte var Söndag, somna före/framför Bones är inget som står på schemat. Det är så jäkla bra nu,
bäst ever.

Efter frukosten, som ska fixas snart, ska jag kolla två avsnitt av Jordan. Julia ÄLSKAR ReTv! Det är nog det bästa som finns.. nästan i alla fall, finns nog saker som är ännu bättre. Men det är så soft med ReTv när man är trött någon kväll och vill gå och lägga sig tidigare, slå på ReTv dagen efter då så kan du se programmet/programmen du missa. Det gäller dock inte alla kanaler, det är lite synd. Egentligen behöver du inte kolla dagen efter heller utan du har en hel vecka på dig innan programmen raderas och ersätts med nya. ReTv ftw!

Inga kommentarer: