10 januari 2010

That's what friends are for

Tänk att en liten kommentar kan få en på strålande humör och göra så man får ett leende på läpparna. Jag snackar om kommentaren till inlägget ''släktdrag''. Tack Ida för att du gör mig på strålande humör! Jag kan riktigt höra din röst och ditt skratt när du säger ''haha en blond Julia''. Du är bara för härlig!
Vi måste träffas någon dag och snacka, du vet om vad. Sen hittar vi väl mera att snacka om tror jag, det gör vi ju alltid. Jag har en sak och säga också. Något helt random bara men i alla fall. Men något helt random för någon annan kan bli livsviktig för oss, haha. Inte denna sak dock men men.

Nu ska jag nojsa på Mami att vi ska beställa lite kläder. Fast nu ska det visst bli kaffe och massa annat först. Kanske man skulle ta sig en kopp?

1 kommentar:

mooox sa...

Hahaha, ja men tänk dig själv.. En blond Julia xD kan inte släppa synen ;o Ja vi måste träffas, saknar dig. Har en liten grej på G vi måste prata om den. Typ pysa till stan någon dag :o :D