28 januari 2010

Snöstoooorm

''SE UPP FÖR SNÖSTORMEN!''
''VILKEN SNÖSTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooorm....''

Vilket yrväder det var igår! Snön bara yrde och vinden ven runt knutarna när man skulle sova.
Ujuj, v
ilken tur att man inte behövde vara ute i alla fall. DET skulle ha varit kallt! Även fast jag funderade på att fara ner till stranden och hoppa hals över arsel ner i vattnet.. men mamma sa att det var is ivägen.. och kallt vad det tydligen också. Haha, nej men skämtåsido, det lockar inte ett dugg att ta ett dopp nu. Jo om man skulle vara på Verudela beach i Kroatien, eller på Malibu beach i Kalifornien nu. Det skulle sitta fint! Ligga och lapa sol i Kalifornien bland massa kändisar, oh come to mama! Kalifornien here I come!
(dock är bilden från Verudela beach)

Nu ska jag ta mig upp ur drömmarnas värld tror jag, innan det stiger mig åt huvudet allt för mycket
. Ska kolla på ett avsnitt av Bones medans jag äter min Lauantai makkara voileipä, mums! Efter det ska jag plocka in kläder i garderoben. Hela mitt skrivbord är översållat och det står en hög i klädvården som ska till mitt rum också.
When the clothes take over.

Inga kommentarer: