03 januari 2010

Dangerous

Ja toaletten kan man ju inte gå på i alla fall. Gör man det får man ett paket med trosskydd i huvudet. Jo, ett HELT paket. Jag bara WTF när det dampa ner i huvudet på mig. Tror jag håller mig till den andra toaletten hädanefter, där det inga finns paket med trosskydd. Men däremot finns diverse sminkattiraljer, tandborstar och tandkräm och sånt krimskrams men det kan inte falla i huvudet på en. Isåfall måste de göra en snygg högersväng så ATT det KAN dampa ner på huvudet. Ojoj, det här huset är nog.. hemsökt!
Det måste vara han gubben som bodde på den här gården förut. Han hade ett torp här och brukade kallas för Laxin för att han fiska mycket. Det är nog HAN som går och slänger trosskydd omkring sig, där har vi det!
Busted my dear! Dålig humor såhär på kvällskvisten, yes I know.

Nu ska jag lyssna på lite musik, ladda ner låtar och fixa lite musik till mobilen. Sen blir det nog sova så småningom. Imorgon ska jag va barnvakt åt Felicia. Hon kom hit ikväll och far hem på tisdag så nu kommer jag vara upptagen i två dagar framöver. Men på tisdag är Mami ledig så då får vi hjälpas åt. Ellerhur?

Inga kommentarer: