05 januari 2010

welcome to my sunny day, everyday, a better day

Visst är det underbart skönt när man får sova flera timmar en natt. Natten mellan måndag och söndag sov jag inte alls. Jag kunde inte somna och jag vet inte varför. Har väl svängt på dygnen på senaste men ändå. Men sista natt fick jag min
revansch. Jag somna 19:00 och vakna 10:00, superskönt! Även fast jag vakna ett par gånger under natten så fick jag sova 15 timmar. Så nu är jag utvilad. Får hoppas att jag somnar vettig tid ikväll/natt i alla fall.


På tal om annat så fick jag min efterlängtade Asus idag! Yaay! Så nu står den i vardagsrummet där Jocke och jag har fixat med den hela kvällen i princip. Just nu överförs alla bilder, musik, filmer och dokument, som jag har haft på denna dator, från externa hårddisken. Sen imorgon ska Jocke föra över lite till saker men sen är datorn klar för användning! Bye Acer, Helloo Asus!

Nu ska jag;
Duscha
Kolla på tv
Byta sängkläder
Sen nanna kudden.

Börjar Paradiset 21:00 eller 22:00?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaahhha ANUS :D <33