20 januari 2010

TARJA

Inga konstiga drömmar inatt. Faktum är att jag inte ens kommer ihåg vad jag drömde. Sov till 11:00 gjorde jag i alla fall, riktigt skönt med tanke på att jag somna först 01:30-02:00. Det vart ju och se på film igår på tv3, huset vid sjön med Sandra Bullock och Keanu Reeves. Har sett den förut, fin film tycker jag! Efter det vart det sussa.

Egentligen har jag inte så mycket mer att säga..Inget vettigt på tvn heller så kanske blir att sova tidigt ikväll. Antingen det eller så har jag Bones att titta på, gamla avsnitt men lika bra ändå.
Annars har dagen rullat på, den for och flög i princip. Tog en dusch som varade i en timma så där rök lite av dagen. Men det var skönt och man frös inte lika mycket efteråt.

Nu lägger vi in en bild där jag gör en TARJA och så hörs vi imorgon.
Varsigod Ida, min TARJA bild du ville att jag skulle ta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaa, en Tarjaaaaa ;D hahahah go Tarja go Tarja... Haha Tarja MY ASS :o