30 januari 2010

Grattis Mami!

Idag är Mamis födelsedag! Grattis Mami :) Så det har varit massa gäster här idag då.

Igår var jag med Ida och Aina och hade massa kul! Vi var till rinken en sväng, bara Ida som skrinna men i alla fall. Danne, Jonas och John var där så vi snacka lite med dom. Sen kröp jag upp i en snöhög, jo jag kröp! Tusans snyggt var det! Sen fick vi kallt och gick hem. Kollade på Let's dance.. fast vi mest snacka haha. Och natten spenderades framför datorn och snacka + cama med Victor. Massa roligt!

Aina somna.. någon gång haha och sen där vid.. 03:00 kanske så börja Ida och jag kolla på The reader men den va mest konstig så vi sov istället.
När vi vakna imorse så va mormor, morfar och moster här och sen senare kom min morbror med sin flickvän. Resten av dagen spenderades med alla gäster, mest med flickorna och Scott. Lilla bebisen börjar bli stor nu! Hihi
Tiden går allt för fort ibland.

Inga kommentarer: