27 januari 2010

'I don't know what that means'

Idag är en sån dag då man bara skulle villa krypa under täcket och försvinna. Jag vet inte varför det känns så idag men det bara gör det. Jag tänker ligga på soffan hela dagen och kolla på Bones. Ja jag är besatt av denna underbara serier och jag kan ärligt säga att jag älskar den. En del tycker 'Men vadå, det är bara en serie', men nej det är det inte. Det är världens bästaste underbaraste serie som jag älskar. Jaha om alla tycker jag är cp och allmänt udda men det finns säkert saker i era liv som ni älskar som jag skulle tycka va konstiga, så det jämnar ut sig.
De här episoderna blir det i alla fall.

'The skull in the sculpture'
Ett lik hittas i ett bilvrak som ska föreställa konstnären Geoffrey Thornes konstverk. Bevisen leder till ett konst galleri där Geoffrey skapar sina konstverk. Roxie Lyons, Thorne's assistent, dyker upp på mordplatsen. Roxie visar sig senare vara Angelas gamla flickvän.

'The con man in the meth lab'
Några poliser hittar ett lik under en träning vid en husvagn. Booth and Brennan kommer och undersöker platsen. De identifierar kroppen som pappan till en hårt arbetande uppfinnare. När en andra kropp hittas blir det svårare för teamet att hitta den riktiga bedragaren i uppfinnarens liv. Under tiden flyttar Booths yngre bror Jared till D.C och börjar jobba på Pentagon. Brennan går på en date med Jared och får då reda på saker från Booths förflutna som får henne att förstå Booth mycket bättre.

Intressanta beskrivningar på episoderna tycker jag. Och det är inte bara beskrivningarna som är intressanta, episoderna är det rakt igenom också. Love it!

Inga kommentarer: