08 januari 2010

Let's, Let's, Let's Dance

Cause tonight we're gonna face the music.
Hit the floor baby, let's let's take a chance,
feel the rhythm of every heartbeat.

Let's, Let's, Let's Dance!


Jo ikväll börjar det, Let's
Dance. Texten där uppe hör till Linda Sundblads låt, Let's Dance. Det är den som har varit med i Let's Dance kampanjen. Den är duktigt bra, sitter och diggar den nu.
Just det, vet ni? Rabih Jaber från Idol är mer! Gissa vem jag hejar på iår,.

Idag tog jag upp pluggan
det igen, känner mig riktigt duktig. Nu läser jag andra delen av Judendomen 'Shalom'. Faktiskt riktigt intressant. Sista frågan jag gjorde idag var 'vad det var för skillnad på våran syn på påsken och judarnas syn på påsken', ganska klurigt men jag lyckades få ner ett svar. Dock vet jag ju inte om det är rätt men det återstår att se sen när jag skickat in svaren och när det skickar tillbaka pappret. Men hoppas på det bästa i alla fall, det gör man ju alltid.

As life goes on I’m starting to learn more and more about responsibility

Inga kommentarer: