15 januari 2010

The answer is blowin' in the wind

Jag höll mitt ''löfte'' igår och lekte bokmal på kvällen. Gick upp till bibban och läste en timma. Letade också efter en bok till Ida men jag hitta den inte. Men jag har fyra romaner till dig Ida, förhoppningsvis faller någon dig i smaken annars är det bara att komma hit och rota igenom Mamis bibliotek. Haha. Hon har typ bara romaner så någon måste vi hitta i alla fall. Ellerhur?

Nu ska jag fixa lite smink, skriva en shoppinglista sen tänkte jag sätta mig ner och leka lite bokmal en stund innan jag tar en kort promenad. Skönt med lite isande frisk luft. Går till Boden sen när Mami kommer och så ska vi handla ingredienser till dagens middag, som är Grekisk pasta med fetaost. Hitta just receptet på matklubben. se så nu ska lite nytt testas. Det låter gott så får hoppas att det är gott också. Perfekt fredagsmat tycker jag.

Slänger in en bild på dagens frisyr. En slarvig knut som passar mitt trötta humör.

Inga kommentarer: