27 januari 2010

Freaky creepy

Testade ett spel idag. Kevin som hade spelat det och lagt upp bilder på det på bilddagboken. Så jag tänkte att jag skulle testa och... Det är CREEPY! Först ska man välja en karaktär som man ska tänka på(man kan också välja djur och saker) sen det är en ''ande'' som ställer massa frågor och så ska man trycka yes, probably partially, I don't know, probably not not really eller no. Första gången jag körde tänkte jag på David Boreanaz som spelar Seeley Booth i Bones. Först kom det några vanliga frågor om det var en skådespelare jag tänkte på, om det var en man eller kvinna, om han/hon kom från USA, om han/hon är gift och har barn etc. Sen börja det komma läskiga frågor. David Boreanaz har varit med i Buffy vampyrjägaren, där han spelade Angel. Sen fick han en egen serier vid namn Angel. Det kom i alla fall en fråga om karaktären har ''haft något med vampyrer att göra''. Läskigt.
Sen kommer det frågor om den jag tänker på har spelat polis/detektiv, och det är ju det han gör i Bones. När frågorna var klara så stod det '' I'm thinking of..'' och så kommer det en bild på David Boreanaz. Fy satan!

Andra gången jag testa så tänkte jag på Emily Deschanel som spelar Bones. Då kom det frågor som '' tycker hon om vetenskap?'', ''spelar hon doktor?'' och ''är hon inblandad i någon polisutredning?''. Läskigt det med!. Gå in och testa och spela ni med. Ni kommer bli överraskade, även fast han inte har rätt alla gånger. Bjuder på en bild på David Boreanaz och Emily Deschanel.

Testa tuffa läskiga spelet!
www.Akinator.Com.

Han har till och med rätt när man tänker på en familjemedlem..

1 kommentar:

Victor sa...

Akinator! Jag håller med dig, det där spelet är grymmmt läskigt! :O

Jag och valle satt o körde lite i skolan i Tisdas o shit, den tar ju ALLT typ xD