01 januari 2010

Gott nytt år!

Då var det ett nytt år igen då. Hade alla roligt igår? Vi hade i alla fall det. Först åt jag traditionella fonduen hemma med Mami, Papi, Daniel och Julia. Ida kom över sen för att hjälpa mig bära allt för jag hade mycket grejer som skulle med. Men det vart att stanna hos mig en stund för Julia behövde hjälp att fixa håret och välja kläder och så.
Seen gick vi till Ida där Aina och Kevin vänta. Men sen måsta vi i alla fall över till Julia(hon och Daniel bor ju granne med Ida) för hon behövde hjälp med mera saker.
När det skulle dra iväg på fest så gick vi hem till Ida igen. Däär vart det endel djupa diskussioner. Endel bättre än andra. Men mycket hade vi att prata om i alla fall. Vi hann också ringa till Victor och snacka lite! Fast det var nog mest Alex som snacka. Hans ''älsklingar'' som han kallade oss. Hahahaha.

23:45 gick vi ut till korsningen där det är raketskjutning alla år. Det var inte så mycket raketer så vi gick närmare Furulund så man såg dom raketerna bättre. Riktigt fint var det!

Vi avslutade kvällen, några timmar senare, med att hamna i några fler diskussioner. Sen gick vi och la oss. Jag tror klockan var 04:00-04:30 typ.

Hur spenderade ni nyår? :)

Inga kommentarer: