18 januari 2010

Battle studies

Puss på att jag är sämst på att läsa andras bloggar. Men ibland har man ingen ork utan skjuter upp det tills nästa dag.. tills det har gått en vecka och man kommer på att man har en hel drös med bloggar man måste kolla. Ujujuj, tur att läget inte är så nu. Har bara några att läsa som tur är. Tycker dessvärre synd om de som läser min blogg, när jag lägger ut ungefär tre inlägg/dag. Förlåt, men ibland kan jag faktiskt inte behärska mig.

Har just pluggat lite och nu är alla frågor om Judendomen klara. Ska bara finslipa lite på svaret till den sista frågan men sen kan jag skicka in pappret. Nu är det 13 frågor om Islams som väntar. Får hoppas på att de frågorna går lika smidigt som Judendoms frågorna. Känns som att jag sölar med pluggandet nu för tiden. Varför vet jag inte.
Om man ändå skulle vara en lika flitig elev som man var under högstadietiden..

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG ;o du gör en Tarjaaa ;O