09 januari 2010

Slow ride, take it easy

Vilken slödag det har varit. Sov ända till 10:30 vilket var skönt! Det var tack vare prinsen som jag sov bra tror jag. Han sov där hela natten utan att störa mig. Hans ultimata sätt att väcka mig är att sitta och stirra på mig tills jag vaknar. Det konstiga är att jag vaknar av det, jag vet inte varför men jag gör det bara.. Weird.

I alla fall har dagen spenderats framför datorn.. Typ vetgirig hela dagen med Jocke, vi är smarta tillsammans!
Har också testat min foundation igen och nu funkar den! Jag hade blivit så torr på hakan och runt näsan så sminket blev bara fläckigt och så börja det svida, aj aj. Så har lånat mamis foundation och så har jag har haft puder på också. Det blir också bra men det tar dubbelt så länge att sminka typ men nu är allt som det ska igen!

Nu tänker jag börja med maten för ingen annan gör det här.
Duktig flicka jag!

1 kommentar:

Intejagiallfall sa...

Nej du e inte duktigt, hur dålig som helst ;o
Du är bra wierd du :D