04 januari 2010

Anonym

Såg igår att jag hade fått en kommentar av ''Anonym'' på mitt inlägg om The Baseballs (28 September 2oo9). Lite kul sådär eftersom det var en snäll kommentar. Jag ska vara snäll och hjälpsam och ge ut en sida med fakta om The Baseballs.

http://www.my-artist.net/thebaseballs - på tyska men man kan ändra till engelska uppe i vänstra hörnet.

Jag kommer tyvärr inte ihåg vilken sida jag fick all information ifrån när jag skrev om The Baseballs. Hoppas den där sidan hjälper i alla fall. Här får du en bra sida med bilder också. Man kan hitta bilder på allt där (:
http://photobucket.com/images/the%20baseballs/?page=7&userinit=true&source=header

Det tar ett tag innan alla bilder på dem kommer. Det är massa bilder på baseball bollar och stuff först men där på sida 7 börjar det komma lite bilder. Det finns tyvärr inte så överdrivet många bilder på The Baseballs. Jo kanske om man har tålamod att söka, haha. Hoppas du har det (:

Jag vet att detta inte va så mycket hjälp men en liten bit på vägen är det i alla fall. Det finns också bilder på den tyska sidan. Kanske bättre lycka där? Förhoppningsvis.
Men du Anonym, du kan ju kommentera det här inlägget så jag vet att du läst och fått länkarna. Vet ju inte ens om du kommer gå in på min blogg igen men som sagt, kommentera om du kikat in.

Inga kommentarer: