22 januari 2010

HÄNGA!

Kom på att jag typ inte skrev här igår, haha. Men jag somna typ 21:00 igår, riktigt skönt tills prinsen väckte mig 00:00 och villa ut ur rummet. Sen kunna jag inte somna om förens 02:00. Sov dåligt ända tills 08:00. Efter det kunde jag sova oavbrutet till 10:30. Inte så lyckad natt med andra ord.

Snacka just med Ida i telefon och vi bestämde att vi ska hänga ikväll! Visst är vi tuffa? Hänga ;) haha. Vi ska se massa film och flumma massa! Det är tänkt att vi ska se värsta skräckisen, Paranormal Activity heter den. En film som brorsan inte ens våga se hela, och han ser på skräckfilmer själv hela tiden. Så vi vet inte riktigt hur vi ska palla se den men vi ska i alla fall testa. Man vet ju inte hur mycket man klarar fören man åtminstone har prövat lite ;D

Nu ska jag duscha och sen slå en pling till Aina. Berättar imorgon hur det gick med skräckfilmen.
To be continued.. ;)

Inga kommentarer: