23 november 2011

You can pour me some Old Whiskey River my friend

Skenar runt i bara kofta och sockor, häller i mig kaffe, packar väskan, plockar fram kläderna jag ska ha på mig, funderar över vilken bandana jag ska ha och om jag ska ha bandana idag. Och så ska jag hinna få i mig lunch också innan bussen kommer 10:50. Jag ska nämligen in till stan idag och köpa present till en viss fröken som råkar fylla år snart ;)

Otur är bara det att mamma slutar 15:00 idag så får vänta ett tag i stan. Men, jag konstaterade att det var smartare att jag får vänta 3 timmar, shoppa, och sen fara hem med mamma, istället för att hon slutar jobba 15:00 och ska vänta på mig till 16:00 för att sen komma med mig och shoppa och SEN fara hem och laga middag.
 Tur är det att vi inte ens ska hem och käka middag idag haha. Far till äldsta broder och gör det och sen ska jag fara på julpyssel till brorsdotterns dagis. Kommer nog bli nice :)

Tiden rusar iväg, och jag har inte ens tagit fram byxor än. Måste rusa. Puss!

Inga kommentarer: