09 november 2011

Singing, here's to you Clancy

Dom här båda dagarna på jobbet som barnflicka har varit otroligt lätta, smidiga, och dom har gått fort! Det gillas. Missuppfatta mig inte nu, jag gillar mitt jobb som barnflicka, och det står inte ''har en förkärlek till fotografering, barn och musik'' i min presentation för inget. Men är man grymt trött utan någon som helst anledning, så kan inget jobb vara kul. Eller?
  Men som sagt, det är kul att vara barnflicka :) Och egentligen har jag velat jobba med barn sen jag var 13 år, men ändå är jag inte 100 på hur mitt liv ska gå i yrkesbanan resten av mitt liv. Hur konstigt är inte det då?

På tal om konstigt. Igår på jobbet blåste jag upp en ballong, och när jag skulle knyta den började jag blöda på ena pekfingret. Hur lyckad är man då om man lyckas börja blöda av en ballong? Jag vet att jag har känslig hud(får köld''skador'' på händerna om jag är ute 5-10 minuter utan vantar), men inte så känslig kan den väl ändå vara? Kom igen liksom!
 Men även fast jag är sjukt trött, mitt pekfinger är sjukt och det gör humhum ont i öronen, så är jag så här glad och lycklig just nu! (Gammal bild, men ni kan ju låtsat som om ni inte vet det)

Inga kommentarer: